Klimmen is begonnen. - Reisverslag uit Chancay, Peru van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu Klimmen is begonnen. - Reisverslag uit Chancay, Peru van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu

Klimmen is begonnen.

Blijf op de hoogte en volg Jan-Hein

11 Juni 2014 | Peru, Chancay

Vanavond onder de veranda met WiFi.

Vanaf maandag zijn we de eerste serieuze bulten tegengekomen, variërend van 5, 7 en 10%. Maar als je er tegenop moet zoef je ook weer lekker naar beneden.

Maandag en dinsdag was het nog wisselvallig wel lekker temperatuurtje tussen de buien doorfietsen dus. Vandaag prachtig weer!

Route vanaf maandag: Sainte-Geneviève, Meru, Marines, Themericourt, bij Epone de Seine over, Tacoignieres, Maintenon, Chartres, Bonneval, Chateaudun, Cloyes, Verdome, Chateau-Renault en nu in Chancay.
Totaal nu 977 km op de teller staan.

Fietsen gaat prima "strak" dagritme veel te zien en elke avond probleemloos onderdak en eten.

Morgenvroeg in Tours koffie drinken en onderdak na 100 km is geregeld in de mooie oude stad Chatellerault. (Overnachting voor pelgrimstarief :)).

Foto's vertellen de rest.

Een Franse groet, hoe dat ook heet,

Nikkels en Nikkels.

• 11 Juni 2014 - 21:51

Jan En Jenny:

Fijn dat het zo goed gaat.
    Wat zullen jullie veel te vertellen hebben straks.

• 11 Juni 2014 - 21:56

Hein En Harm En Slapende Feike:

Heel veel succes #goforit pap :) !

• 11 Juni 2014 - 22:00

Allard En Diny:

Fijn te horen dat het goed gaat.Hier wordt alles ook goed geregeld door Bram!!Loopt allemaal op rolletjes.Groeten van deze kant.

• 11 Juni 2014 - 23:01

Gerrit Nikkels:

Nikkels en Nikkels, mooi dat het zo voorspoedig gaat. Volhouden!

• 11 Juni 2014 - 23:06

Hennie En Wim:

site gevonden. Vanaf nu gaan we jullie volgen. Veel succes.
    wim en hennie

• 11 Juni 2014 - 23:07

Wim En Wendy:

Hallo Nikkels en Nikkels alias 2herenvandorth,

Leuk om jullie dagverslagen te lezen.
    Skik zong er al eens over:
    wie döt mij wat vandage 'k heb de banden vol met wind nee ik heb ja niks te klagen .......

Vanaf de Rietakker good luck!

Gr. Wendy, Wim, Leanne en Nicky

• 12 Juni 2014 - 00:00

Dirry:

Geweldig heren van Dorth. Geniet er van en hol de bene heel. Respect.

• 12 Juni 2014 - 20:09

Jeroen Doornhof:

Herenvandorth,

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben.

Heel veel plezier en succes nog voor het verdere verloop van jullie reis.

Groeten,

Jeroen

• 12 Juni 2014 - 21:53

@ns:

Hoi Nikkels en Nikkels, wat fijn om jullie te volgen.Lees ook dat het jullie goed gaat. Houd vooral de benen op de trappers. In gedachten reis ik met jullie mee.liefs @ns

• 14 Juni 2014 - 09:44

Henny, Harry En Rens:

Hier iedereen in een roes wakker geworden, julie nog iets meegekregen van de wedstrijd??. Wordt niet leuker fietsen in Spanje vrees ik !!
    Veel succes met het vervolg van jullie tocht, groeten uit Dortherhoek Arena, Henny Harry en Rens