De bossen - Reisverslag uit Moustey, Frankrijk van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu De bossen - Reisverslag uit Moustey, Frankrijk van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu

De bossen

Blijf op de hoogte en volg Jan-Hein

16 Juni 2014 | Frankrijk, Moustey

Na het graan de druiven. We starten dag met een bezoek aan St Emilion een deftig wijn stadje met veel toerisme , je kunt er wijn kopen van de wijnvelden
Van de Bordeaux en de Cote de St Emilion met dure wijnhuizen.
Door de druivenpersen fietsen we naar
Cadillac aan de Garonne. Prachtig historisch stadje en je kunt er goed eten. Van de wijnvelden komen we nu in de bossen van Les Landes. Lange rechte wegen met de wind in rug en veel zon zijn we 6 uur in Mousty en zien nog net dat de Duitsers een strafschop versieren. Weer 95km brengt het totaal op 1500km.

• 16 Juni 2014 - 21:20

Diny-Allard:

Jullie zien er nog wel fris uit,geniet verder.
    groeten uit Bathmen Diny en Allard.

• 16 Juni 2014 - 21:34

Dinand En Erna:

Wauw, wat een avontuur!! Fijn om te lezen dat alles goed gaat!
    En 1500 km in 14 dagen, knap hoor!! Schiet al lekker op zo. Ga zo door en geniet vooral!

• 17 Juni 2014 - 19:13

Henk-Jan En Marian:

Geweldig om de reis zo met jullie mee te mogen beleven. Veel succes de laatste 1000 kilometer!

• 17 Juni 2014 - 20:29

Wim En Anja:

Wij genieten met jullie mee, wat een prachtige foto's.
    Zorg dat jullie morgenavond weer een tv. hebben.
    Veel plezier en ga zo door!!

• 17 Juni 2014 - 21:35

Henk En Miny Dommerholt:

Ha jongens van Nikkels, wat leuk dat we jullie kunnen volgen. We hebben zondag een gezellige avond gehad samen met Toos en Wim. Wij wensen jullie een fijne voortzetting van de reis!Gr Henk en Miny uit Diepenveen.