180 km te gaan. - Reisverslag uit Las Herrerias, Spanje van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu 180 km te gaan. - Reisverslag uit Las Herrerias, Spanje van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu

180 km te gaan.

Blijf op de hoogte en volg Jan-Hein

26 Juni 2014 | Spanje, Las Herrerias

Naast fietsen nemen we de tijd voor het nuttigen van de nodige brandstof.
In de mooie oude stad Leon hebben we een heerlijk ontbijt, niet te vergeten de complete pelgrims menu's.

Leon heeft een prachtige kathedraal.
We fietsen langs het Gaudí gebouw,Casa de Botines.
J H was zo onder indruk van alle moois dat we bij de wandelaarsroute terecht kwamen en dat was nogal modderig HJ
Kwam in de problemen. Maar naar enkele km kwam het weer goed buen camino, de goed weg naar Santiago .
In Rabanal zitten een stel vrouwen Engels te kletsen. Het zijn Uit Ierland kwamen ze. Leraressen 3 maand vakantie, het kan niet op.
En dan 2 Belgische dames vertrokken op 4 april, onbetaald verlof van de kinderopvang. Nog 10 dagen stappen en het was mooi geweest.
Uit Hamburg een echte Duitser hij vertelde over al zijn reizen, jammer dat er geen knop op zat. We gaan terug naar de route. De ooievaars zijn overal aanwezig. Vele kerktorens hebben ze met tientallen in bezit genomen het klepperen is wel van de lucht.

• 26 Juni 2014 - 22:38

Jan En Jenny:

Nog even de banden goed hard oppompen voor de laatste kilometers. Succes.

• 27 Juni 2014 - 08:50

Fam. Vogel:

Jullie gaan als een speer,
    heel veel succes nog met de laatste loodjes.
    En vooral geniet ervan!

• 27 Juni 2014 - 16:25

Harry En Willy:

We volgen jullie vanuit "iets" kouder noord Ierland, succes met de laatste loodjes, groetjes!

• 28 Juni 2014 - 18:30

Miny:

Wat doen jullie het geweldig!Veel te zien onderweg,een hele goede laatste rit naar jullie eindbestemming!Gr Henk en Miny uit het mooie Diepenveen.