We zijn onderweg! - Reisverslag uit Lachenen, België van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu We zijn onderweg! - Reisverslag uit Lachenen, België van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg!

Blijf op de hoogte en volg Jan-Hein

04 Juni 2014 | België, Lachenen

De kop is er af.

Gisteren uitgezwaaid in Dortherhoek en na 108 km eigenlijk "eenvoudig" aangekomen in Boekel.
Zat ik rustig in het zonnetje wordt ik wreed verstoort door Bert en Wim die ons hier nog kwamen uitzwaaien compleet met spandoek. Super toch! 'S avonds met z'n allen lekker gegeten.

Vanmorgen vertrokken naar Lier België 128 km dus schiet mooi op. Samengevat het was vandaag nat nat nat. Wel lekker verwent bij ons b&b adres heerlijk gegeten hier.

Morgen beginnen we vanaf hier op de officiële route naar Santiago dus via boekje.

• 04 Juni 2014 - 23:18

Jan En Jenny:

We hopen dat jullie morgen beter weer hebben.
    Fijne reis verder.

• 05 Juni 2014 - 22:12

Henny Harry & Rens:

Voorspoedig en veilig vervolg van jullie reis gewenst vanuit Dortherhoek

• 06 Juni 2014 - 10:04

Tonny In 't Hof:

hallo mannen,nogmaals een hele fijne reis gewenst. Een goed begin is het halve werk is een oud gezegde : een goede Pinksteren en veel mooie ontmoetingen, Tonny.

• 06 Juni 2014 - 11:46

Harry En Willy Groenouwe:

heel veel plezier en een goede reis, we blijven jullie volgen!

• 06 Juni 2014 - 17:35

Families Levaro:

Heel goede reis gewenst! We hebben respect en bewondering voor jullie.