Time out - Reisverslag uit Mañeru, Spanje van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu Time out - Reisverslag uit Mañeru, Spanje van Jan-Hein Nikkels - WaarBenJij.nu

Time out

Blijf op de hoogte en volg Jan-Hein

20 Juni 2014 | Spanje, Mañeru

De mussen vallen van het dak!
Vandaag henig an.
Een stevige zweetdrupelige klim en dan een "plate du jour" vertaal het als middag eten van vandaag. Een stevige maaltijd voor weinig.
Moest ook wel naar een ontbijt van een cracker met een kop koffie.
Vannacht overnachten in een hostel, slapen en avondeten voor twee tientjes.

• 20 Juni 2014 - 19:04

Sandra:

Wat is het daar mooi zeg! Vannacht lekker slapen maar in jullie stapelbed met ongeveer 12 kamergenoten!

• 20 Juni 2014 - 19:15

Marieke:

Wat zijn jullie al ver en wat een prachtige foto's! Succes en groetjes van ons allemaal!

• 20 Juni 2014 - 21:16

Jan En. Jenny:

De mussen zitten hier nog wel op het dak.
    Hopelijk slapen jullie vannacht lekker en morgen een stevig ontbijt, daarna weer lekker fietsen.

• 20 Juni 2014 - 21:35

Erna En Gerard:

Wij vinden het erg leuk, dat wij jullie zo een beetje kunnen volgen. Mooie foto's ook. Groetjes van ons!